a black car is parked in a garage

Допомогаємо досягти успіху у продажах авто, сервісу та обслуговуванні клієнтів

Впроваджуємо ефективні стратегії в автомобільний бізнес

Техніки продажів автомобілів

Покращення процесу продажу автодилерів через інноваційні програми

медеджер з продажу автодилера спілкується з клієнтами
медеджер з продажу автодилера спілкується з клієнтами
консультант з продажу пояснює сучасні системи автомобілів
консультант з продажу пояснює сучасні системи автомобілів

Шлях до успіху в продажах

Підвищіть продажі у Вашому дилерському центрі, поставивши клієнтів на перше місце. У Авто Тренінг ми прагнемо вивести Ваш дилерський центр на нові висоти за допомогою нашого навчання процесу продажів, орієнтованого на клієнта

Чому «Клієнт понад усе»

Тому що Ваші клієнти заслуговують на найкраще! Наша стратегія продажу дає змогу Вашій команді без зусиль будувати справжні стосунки та довіру. Завдяки нашому навчанню ваші співробітники опанують мистецтво вільного обміну інформацією, створюючи постійних клієнтів, які прагнуть повертатися

процес купівлі нового автомобіля
процес купівлі нового автомобіля

Ваш дилерський центр унікальний, тож навіщо погоджуватися на шаблонні рішення? Ми прагнемо забезпечити, щоб кожна людина, яка заходить до Вашого дилерського центру, виходила з посмішкою та історією, якою можна поділитися. Від персоналізованих процесів продажу до незабутньої взаємодії з клієнтами, ми тут, щоб Ваші клієнти йшли зі словами: «Це мій дилерський центр!»

Унікальний досвід

Мета нашої роботи — не просто рекомендації, а помітне зростання показників Вашого дилерського центру

Керівництво відділом сервісу

Впровадження ефективних стратегій в автомобільний бізнес

діагностика автомобілів навчання
діагностика автомобілів навчання
обсуговування автомобілів на сервісній станції
обсуговування автомобілів на сервісній станції
навчання майстрів приймальників
навчання майстрів приймальників

Глибокі знання технологічного процесу, фінансів, контролю витрат, підбір та управління персоналом, розробка маркетингового плану – неважко почуватися приголомшеним

Підніміть рівень своїх майстрів-приймадників та консультантів з обслуговування на нові висоти за допомогою наших цільових навчальних програм. Покращіть навички роботи з документами, нарядами, удосконалюйте методи продажів та опануйте інші важливі аспекти

Ефективні продажі послуг починаються з міцних та довірливих стосунків з Вашими клієнтами. Від першого дзвінка до моменту, коли клієнти задоволені, наша програма розроблена, щоб зробити досвід кожного клієнта незабутнім та безпроблемним і перетворити відвідувачів автосервісу на клієнтів на все життя.

Керування автосервісом – складне завдання

Навчання консультантів з сервісу

Побудова стосунків

Зосереджуючись на покращенні Ваших пропозицій послуг, належних додаткових продажів, навчання майстрів-приймальників, консультантів з обслуговування, Ви збільшите кількість постійних клієнтів і дохід від сервісу

Аудит процесів відділу продажу

схема бізнес процесів
схема бізнес процесів
аудіт відділу продажів
аудіт відділу продажів
Бізнес коуч пояснює результати аудіту бізнес процесів
Бізнес коуч пояснює результати аудіту бізнес процесів
  • Проведення індивідуальних зустрічей зі співробітниками відділу продажів для оцінки їх професійних знань та якостей

  • Вивчення посадових інструкцій співробітників, бізнес-процесів, рівня знання скриптів, діючих систем мотивації

  • Вивчення та оцінка управлінської діяльності керівника відділу продажів

  • Аналіз «проблемних» місць конверсії воронки продажів на всіх етапах бізнес-процесу

  • Виявлення помилок, які допускають менеджери під час телефонних переговорів та особистих зустрічей із потенційними клієнтами

  • Оцінка ефективності роботи відділу продажів в цілому так і кожного окремого співробітника у відсотковому вираженні

  • Детальний звіт якості роботи відділу продажів на поточний момент

  • Покрокову інструкцію з виправлення існуючих організаційних недоліків, помилок під час телефонних переговорів, підвищення конверсії воронки продажів

  • Детальну стратегію розвитку відділу продажів з урахуванням виявлених помилок та недоліків

  • Додатковий супровід та консультування відділу продажів впродовж 2 місяців із моменту проведення аудиту

Знайомство з відділом продажу

Проведення детального аналізу

У підсумку аудиту Ви отримаєте

Продуктовий тренінг

концепт сучасного автомобіля для продуктового тренінгу
концепт сучасного автомобіля для продуктового тренінгу
  • Вихід на ринок нової моделі повинен супроводжуватися навчанням для персоналу дилерської мережі (як продавців, так і співробітників сервісу)

  • Важливою метою продуктових тренінгів є не тільки розповісти про новий автомобіль, але і надихнути співробітників, надати їм важливі інструменти для переконання покупців у перевазі нової моделі

  • Розробка продуктового тренінгу – завжди унікальна, адже кожна модель автомобіля має свою ідентичність, свої USP. Тренінг повинен цілком донести маркетингову платформу виробника

  • Створення навчальних матеріалів для співробітників

  • Використання якісної локації для навчання

  • Поетапне навчання декількох груп учасників

  • Якісний тренінг з урахуванням всіх вимог замовника

  • Організацію тестування до і після тренінгу

  • Організацію зворотного зв’язку від учасників

Розробка концепції тренінга

Підготовка тренінгу включає

макет сучасного автомобіля для продуктового тренінгу
макет сучасного автомобіля для продуктового тренінгу

Оцінка бізнес-процесів для розробки ефективних стратегій

Ефективно організовані внутрішні процеси — це не бюрократія, а важіль для масштабування, стабільного доходу та контролю за якістю обслуговування. Вони критично важливі у кожному підрозділі дилерського центру

Тренр аналізує фінансові показники
Тренр аналізує фінансові показники
аудит бізнесу схема
аудит бізнесу схема
ключові показники бід збільшеним поглядом
ключові показники бід збільшеним поглядом
  • Продажі залежать від чітких етапів взаємодії з клієнтом — від першого контакту до фіналізації угоди

  • Відсутність єдиної логіки у відділах призводить до втрат лідів і репутації

  • Автоматизація та стандартизація підвищують швидкість обслуговування і лояльність клієнтів

  • Прозорість процесів дозволяє ефективно керувати персоналом та виявляти вузькі місця

  • Аналіз існуючих процесів продажу та сервісу – ми вивчаємо, як працюють ключові ланки вашої організації в реальних умовах.

  • Опитування керівників і фронт лайн персоналу – з’ясовуємо, що реально працює, а що ні, включаючи "приховані" бар'єри.

  • Порівняння з кращими практиками галузі – ми застосовуємо стандарти, перевірені в міжнародних автомобільних компаніях

  • Формування рекомендацій і впровадження змін – з фокусом на швидку реалізацію, результативність і контроль якості.

  • Збільшення продажів нових авто і середнього чека на сервісі.

  • Чітко описані і впроваджені бізнес‑процеси, які легко масштабуються.

  • Підвищення ефективності персоналу через зрозумілі стандарти і ролі.

  • Поліпшення клієнтського досвіду і повернення клієнтів у ваш дилерський центр.

Бізнес‑процеси — основа прибуткового бізнесу

Глибокий аудит і впровадження покращень

Результати, які Ви отримує

Готові вивести Ваш бізнес на новий рівень?

Ми працюємо зі реальними цифрами, практичними задачами та відповідаємо за довгостроковий результат. Зв'яжитесь з нами — і ми підготуємо інивідуальне навчання саме для Вашого дилерського центру